Denuncias

Leia en un articulo pasado sobre O Carballiño, que este concello se "inunda de eventos" sera ese el motivo por el que los negocios de hosteleria estamos "ahogados". 
Recordo que fai un tempo (non sei canto exactamente) os autobuses da empresa Monbus sí paraban tanto para subida de viaxeiros sentido Ourense fronte as casas dos ferroviarios como para baixada dos que viñan de ourense fronte ao Fuchela. Pero xa non é así.
So duas cousas respeto ao comentario anterior 1) Sendo como di vostede q e sanitaria, so desexo q nunca caia nas sus mans, pois vista a sua inorancia, mellor morrer.
Yo no sé quien dice la verdad, si las nuevas trabajadoras que dicen que se cocina o las viejas que dicen que dos cosas puntuales. Antes, cuando las monjitas, no había estas polémicas, porque había testigos, voluntarios que ayudaban, familiares que podían ir a ayudar a sus familiares a  bañarse o a comer. Y yo misma vi alguna vez la cocina y cocinar.
Estuvo moi ben a tertulia do outro día. Moi variada e entretenida. Non entendo por que a alguna xente lles molesta que o señor Gonzalo estuvera ali e falara con libertad do que pensa.  En vez de queixarse por que falou deberian dar argumentos e razonar. Eu non vin que o señor Gonzalo levantara a voz en ningun momento nin que faltara o respeto a nadie. 
Bueno bueno bueno, señor Gonzalo, artificiero del señor Pachi, que tanto es usted presidente de una asociación de vecinos de Carballiño, como concejal de San Amaro, como candidato a concejal en Carballiño, alcalde pedáneo da calle principal, lo que sea, pero siempre eso sí perteneciente al cuerpo especial de inteligencia del ejercito de Pachi, se lució usted en la última tertulia de Cope en Car
Os socialistas de Leiro, dame a min como veciño que son, que perderon o norte e a razon, despois de ler neste medio queixas imprecisas non se sabe xa si de temas que son necesarias ou dunha tirria mais que visible contra o grupo de goberno que acertada ou desacertadamente outras veces e o que durante anos goberna.
Saludos, me gustaria saber como vecino de Mesego que soy y uso la carretera y el servicio de aguas, por llamarlo de algun modo, cuando cojones van a terminar las obras empezadas en Diciembre para meter una mierda de tubos , produciendo mil roturas, cortes de agua, arrastre de tierra, averias en instalaciones u aparatos domesticos, aparte incomodidad de trafico , mala señalizacion y por parte de
Ya era hora de que la Cope se renovase un poco con un tertuliano luchador. Porque la tertulia, así como el resto del programa se estaba volviendo casposo con tanta letanía, tanto mantra progre, y tanta indolencia y apatía. En España tenemos a un chalao que tiene esto patas arriba: inflación galopante, impuestos desmesurados, paro maquillado bestial, y mucho mantra.
Las tertulias así no, por favor. Soy una oyente habitual de las tertulias de Cope Carballiño, que al menos desde que yo escucho se comparten opiniones con respeto y se ve cierta empatía entre personas.

Deportes

Leiro celebrará este domingo, día 3 de xuño, a súa clásica carreira popular, unha das máis antigas de Galicia, alcanzando este ano as 38 edicións.
Piñor acolle esta fin de semana o V Enduro de Piñor - Copa Deputación, organizado polo Motoclube A Peroxa e que conta co apoio da administración provincial, da Federación Galega de Motociclismo e do Concello de Piñor.

Páxinas